sobota, 20 lutego 2016

Blog ma rok!- urodzinowy konkurs

25 lutego blog obchodzi swoje pierwsze urodziny! Zapraszam więc Was do świętowania ze mną! Z tej okazji przygotowałam dla Was mały konkurs, który znajdziecie na facebooku.
Co się przez rok zmieniło? Zmieniło się wszystko! Mimo że teraz trochę rzadziej publikuje to nigdy przenigdy nie gotowałam, nie smakowałam, nie pisałam i nie fotografowałam tak intensywnie jak przez rok prowadzenia bloga! Przez rok nie dostałam ani grosika za prowadzenie bloga, nie zostałam najsławniejszą blogerką kulinarną, moje przepisy nie zostały opublikowane w żadnym magazynie, nie napisali o mnie w super magazynach dla nastolatek, nikt na ulicy nie zaczepił mnie i nie poprosił o autograf, nie podbiłam świata i nie wyjechałam do Meksyku z misją szerzenia weganizmu. Stałam sie za to o wiele wiele wiele bardziej zorganizowana. Wpisy są staranniejsze. A w szczególności zdjęcia! Nie robię ich już w spartańskich warunkach o 3 nad ranem oświetlając jedzenie z każdej strony powyrywanymi ze ścian lampami. Dziś jestem cierpliwa. Czekam na odpowiedni dzień oraz porę i dopiero wtedy zabieram się za pracę. (mam nadzieje, że widzicie ten postęp!). 
W tym roku zaczęły pojawiać się posty o ulubieńcach miesiąca i wegańskim makijażu. Dużo się jeszcze zmieni! 
Czasem trudno jest pogodzić szkołę, robienie chemii po nocach, gotowanie, fotografowanie, spotkania z przyjaciółmi i spisywanie przepisów, jednak radość, jaką daje mi prowadzenie bloga, jest nie do opisania! Mam nadzieje, że Wegetalerze dają Wam tyle energii co mi. Dzięki, że od roku jesteście, piszecie, komentujecie i gotujecie :)
I tak od roku piszę i fotografuję dla Was. Sprawia mi to ogromną radochę i mam nadzieję, że moja zdolność do organizacji dalej będzie się poprawiać i będę miała więcej czasu dla Was. Tymczasem zapraszam Was do udziału w konkursie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly