poniedziałek, 2 maja 2016

Ulubieńcy kwietnia

Kwiecień plecień bardzo plótł w tym roku. Było upalnie, padał deszcz, a po chwili z nieba leciały kulki gradu. Piękny początek wiosny! <3


kwiecień w jednym słowie: wiosna
najczęściej odwiedzane posty w kwietniu:
naleśniki śniadaniowe do łóżka
makaron z warzywami i sosem pomidorowym
chia chia kawowa
pizza z wegan stripsami tort czekoladowy

Paczka z frisco.pl
W sklepie frisco.pl znajdziecie wiele wegańskich produktów. Trafiają się też super promocje, więc można trochę zaoszczędzić ;) W mojej paczce było wiele pysznych rzeczy:
żelki bez żelatyny- od dawna marzyły mi się dobre żelki, a te są pyszne. Kojarzą mi się z wakacjami spędzanymi w górach nad rzeką.
cukierki imbirowe- nie przepadam za imbirem, jednak te cukierki mogłabym jeść non stop. Są trochę jak krówki czy mordkoklejki, ciągnace, słodkie a zarazem ostre.
kawa cynamon&orzech- pysznie smakuje z mlekiem roślinnym



urodziny!

W piątek w dzień moich urodzin z T. zamówiliśmy pyszne 3 małe pizze i oglądaliśmy anime wylegując się pod ciepłym kocem. Były to bardzo przyjemne i ciepłe urodziny! W sobotę przyszła do mnie rodzina dla której przygotowałam makaron z warzywami, rukolę z pesto, suszonymi i świeżymi pomidorami, cukinią i szczypiorem oraz czekoladowy pudding chia. W niedziele pojechałam na przyjęcie niespodziankę, które było przeurocze! Ze względu na pogodę piknik niespodzianka odbył się w salonie. Były naleśniki, ciasto czekoladowe, oreo, chipsy i sok mandarynkowy. Przy pikniku towarzyszyły nam dwa urocze pieski Klaudii- Rosa (na zdjęciach) i Oliwia. W tym roku moi Przyjaciele zorganizowali mi cudowne urodziny. Przebiły nawet te 8 dniowe z zeszłego roku :D




pizza

Odkryłam pizze, która jest milion razy lepsza niż ta z ziemniakami (żartuje, ziemniaki górą). W kwietniu zjadłam tyle pizzy, że mogłabym startować w zawodach jedzenia pizzy na czas, przygotowywania jej na czas lub w jakiś tam innych pizzowych. Jestem pewna, że każde bym wygrała (żart). Na blogu znajdziecie przepis na obecnie moją ulubioną pizze z wegańskimi stripsami. 

rysunki Oli Szmidy

Olę podglądam na facebooku od dawna. W kwietniu zauroczyły mnie te 2 rysunki:


Wpadajcie na facebooka i lajkujcie stronę Oli. Dziewczyna tworzy piękną sztukę.

Otwarte Klatki w Olsztynie
W kwietniu w moim mieście powstała grupa Otwartych Klatek. Bardzo mnie to cieszy, że Olsztyn staje się coraz lepszym wege miejscem. Zapewne niedługo będę mogła Was zaprosić na wydarzenia organizowane przez OK w Olsztynie! :)


Wygrana w konkursie na najlepsze wegan danie z okazji Tygodnia Weganizmu w Olsztynie 
Już na facebooku dzieliłam się w Wami tą radosną nowiną, że zostałam doceniona i zajęłam pierwsze miejsce :). Nadal jestem w lekkim szoku, nie spodziewałam się zajęcia pierwszego miescu.. Niespodzianka była ogroomna i radość po niej też. Zmotywowało mnie to do intensywniejszej pracy nad moim rozwojem kulinarnym, więc spodziewajcie się przepisowego boomu ;) (mam nadzieje, że przy natłoku pracy dam radę!).




Filmiki kwietnia:
klik
klik
klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly